Partager cette annonce

Message

943 caractères restants

Hmm, il semble y avoir eu une erreur lors de l’envoi de votre message. Veuillez réessayer.

Votre courriel a été envoyé.

Toujours intéressé ?

Contactez le courtier pour plus d'informations sur cette propriété

Tona Suites 54 Hudson St 775–1 553 pi² d'espace disponible • Bureau • Freehold, NJ 07728

Certaines informations ont été traduites automatiquement.

Enregistrez cette annonce !

Ajoutez cette annonce à vos favoris et recevez des notifications de changement de prix, de nouveaux médias, etc.

TOUS LES ESPACES DISPONIBLES(2)

Afficher les taux de location en

  • ESPACE
  • TAILLE
  • TERME
  • TAUX DE LOCATION
  • UTILISATION DE L’ESPACE
  • ÉTAT
  • DISPONIBLE
  • 1er étage, ste 103
  • 778 pi²
  • Négociable
  • 31,84 $ CAD/pi²/an 2,65 $ CAD/pi²/mois 24 774 $ CAD/an 2 065 $ CAD/mois
  • Bureau
  • -
  • Maintenant

Our facility offers secretarial and mail services. We are also equipped with conference rooms, a reception area, an outdoor seating area with picnic table and an indoor kitchenette that includes a microwave, refrigerator, and vending machines. Each suite is pre wired for high speed internet; data/phone package option will be available for each tenant. Professionally staffed receptionist will be available from 9 a.m. to 5 p.m. Each tenant will have 24/7 access to the secure building. Package service available (Receptionist to accept all mail, packages and drop off paperwork on your behalf) Handicap Accessible Tenant is to put electric meter in their name. Tenant is responsible for the cleaning of their own office. Use of conference room available upon request and schedule. Common lunchroom is available for tenants. Landlord is responsible for maintaining the building and common areas. This includes bulk garbage pick-up, and snow removal. Landlord will service mechanical equipment such as changing HVAC filters and replacing light bulbs. Landlord is providing 2 key FOBs to each office. Landlord is providing 2 keys for each office. Landlord is providing 1 reserved parking spot per office- additional parking is available to visitors.

  • Espace de sous-location disponible auprès du locataire actuel
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • 1 salle de conférence
  • Climatisation centrale
  • Hauts plafonds
  • Lumière naturelle
  • Détecteur de fumée
  • Taux de location inscrit plus part proportionnelle des services publics
  • 2 bureaux privés
  • Espace en excellent état
  • Système de sécurité
  • Plafond exposé
  • Éclairage accentué
  • Accessible aux fauteuils roulants
  • 1er étage, ste 104
  • 775 pi²
  • Oct. 2026
  • 31,84 $ CAD/pi²/an 2,65 $ CAD/pi²/mois 24 679 $ CAD/an 2 057 $ CAD/mois
  • Bureau
  • -
  • Maintenant

Our facility offers secretarial and mail services. We are also equipped with conference rooms, a reception area, an outdoor seating area with picnic table and an indoor kitchenette that includes a microwave, refrigerator, and vending machines. Each suite is pre wired for high speed internet; data/phone package option will be available for each tenant. Professionally staffed receptionist will be available from 9 a.m. to 5 p.m. Each tenant will have 24/7 access to the secure building. Package service available (Receptionist to accept all mail, packages and drop off paperwork on your behalf) Handicap Accessible Tenant is to put electric meter in their name. Tenant is responsible for the cleaning of their own office. Use of conference room available upon request and schedule. Common lunchroom is available for tenants. Landlord is responsible for maintaining the building and common areas. This includes bulk garbage pick-up, and snow removal. Landlord will service mechanical equipment such as changing HVAC filters and replacing light bulbs. Landlord is providing 2 key FOBs to each office. Landlord is providing 2 keys for each office. Landlord is providing 1 reserved parking spot per office- additional parking is available to visitors.

  • Espace de sous-location disponible auprès du locataire actuel
  • 2 bureaux privés
  • Espace en excellent état
  • Système de sécurité
  • Plafond exposé
  • Éclairage accentué
  • Détecteur de fumée
  • high ceilings , divisible office, secure property,
  • Taux de location inscrit plus part proportionnelle des services publics
  • 1 salle de conférence
  • Climatisation centrale
  • Hauts plafonds
  • Éclairage d’urgence
  • Plan ouvert
  • Accessible aux fauteuils roulants
Espace Taille Terme Taux de location Utilisation de l’espace État Disponible
1er étage, ste 103 778 pi² Négociable 31,84 $ CAD/pi²/an 2,65 $ CAD/pi²/mois 24 774 $ CAD/an 2 065 $ CAD/mois Bureau - Maintenant
1er étage, ste 104 775 pi² Oct. 2026 31,84 $ CAD/pi²/an 2,65 $ CAD/pi²/mois 24 679 $ CAD/an 2 057 $ CAD/mois Bureau - Maintenant

1er étage, ste 103

Taille
778 pi²
Terme
Négociable
Taux de location
31,84 $ CAD/pi²/an 2,65 $ CAD/pi²/mois 24 774 $ CAD/an 2 065 $ CAD/mois
Utilisation de l’espace
Bureau
État
-
Disponible
Maintenant

1er étage, ste 104

Taille
775 pi²
Terme
Oct. 2026
Taux de location
31,84 $ CAD/pi²/an 2,65 $ CAD/pi²/mois 24 679 $ CAD/an 2 057 $ CAD/mois
Utilisation de l’espace
Bureau
État
-
Disponible
Maintenant

1er étage, ste 103

Taille 778 pi²
Terme Négociable
Taux de location 31,84 $ CAD/pi²/an
Utilisation de l’espace Bureau
État -
Disponible Maintenant

Our facility offers secretarial and mail services. We are also equipped with conference rooms, a reception area, an outdoor seating area with picnic table and an indoor kitchenette that includes a microwave, refrigerator, and vending machines. Each suite is pre wired for high speed internet; data/phone package option will be available for each tenant. Professionally staffed receptionist will be available from 9 a.m. to 5 p.m. Each tenant will have 24/7 access to the secure building. Package service available (Receptionist to accept all mail, packages and drop off paperwork on your behalf) Handicap Accessible Tenant is to put electric meter in their name. Tenant is responsible for the cleaning of their own office. Use of conference room available upon request and schedule. Common lunchroom is available for tenants. Landlord is responsible for maintaining the building and common areas. This includes bulk garbage pick-up, and snow removal. Landlord will service mechanical equipment such as changing HVAC filters and replacing light bulbs. Landlord is providing 2 key FOBs to each office. Landlord is providing 2 keys for each office. Landlord is providing 1 reserved parking spot per office- additional parking is available to visitors.

  • Espace de sous-location disponible auprès du locataire actuel
  • Taux de location inscrit plus part proportionnelle des services publics
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • 2 bureaux privés
  • 1 salle de conférence
  • Espace en excellent état
  • Climatisation centrale
  • Système de sécurité
  • Hauts plafonds
  • Plafond exposé
  • Lumière naturelle
  • Éclairage accentué
  • Détecteur de fumée
  • Accessible aux fauteuils roulants

1er étage, ste 104

Taille 775 pi²
Terme Oct. 2026
Taux de location 31,84 $ CAD/pi²/an
Utilisation de l’espace Bureau
État -
Disponible Maintenant

Our facility offers secretarial and mail services. We are also equipped with conference rooms, a reception area, an outdoor seating area with picnic table and an indoor kitchenette that includes a microwave, refrigerator, and vending machines. Each suite is pre wired for high speed internet; data/phone package option will be available for each tenant. Professionally staffed receptionist will be available from 9 a.m. to 5 p.m. Each tenant will have 24/7 access to the secure building. Package service available (Receptionist to accept all mail, packages and drop off paperwork on your behalf) Handicap Accessible Tenant is to put electric meter in their name. Tenant is responsible for the cleaning of their own office. Use of conference room available upon request and schedule. Common lunchroom is available for tenants. Landlord is responsible for maintaining the building and common areas. This includes bulk garbage pick-up, and snow removal. Landlord will service mechanical equipment such as changing HVAC filters and replacing light bulbs. Landlord is providing 2 key FOBs to each office. Landlord is providing 2 keys for each office. Landlord is providing 1 reserved parking spot per office- additional parking is available to visitors.

  • Espace de sous-location disponible auprès du locataire actuel
  • Taux de location inscrit plus part proportionnelle des services publics
  • 2 bureaux privés
  • 1 salle de conférence
  • Espace en excellent état
  • Climatisation centrale
  • Système de sécurité
  • Hauts plafonds
  • Plafond exposé
  • Éclairage d’urgence
  • Éclairage accentué
  • Plan ouvert
  • Détecteur de fumée
  • Accessible aux fauteuils roulants
  • high ceilings , divisible office, secure property,

APERÇU DE LA PROPRIÉTÉ

Our facility offers secretarial and mail services. We are also equipped with conference rooms, a reception area, an outdoor seating area with picnic table and an indoor kitchenette that includes a microwave, refrigerator, and vending machines. Each suite is pre wired for high speed internet; data/phone package option will be available for each tenant. Professionally staffed receptionist will be available from 9 a.m. to 5 p.m. Each tenant will have 24/7 access to the secure building. Package service available (Receptionist to accept all mail, packages and drop off paperwork on your behalf) Handicap Accessible Tenant is to put electric meter in their name. Tenant is responsible for the cleaning of their own office. Use of conference room available upon request and schedule. Common lunchroom is available for tenants. Landlord is responsible for maintaining the building and common areas. This includes bulk garbage pick-up, and snow removal. Landlord will service mechanical equipment such as changing HVAC filters and replacing light bulbs. Landlord is providing 2 key FOBs to each office. Landlord is providing 2 keys for each office. Landlord is providing 1 reserved parking spot per office- additional parking is available to visitors.

  • Accès 24 heures

FAITS SUR LA PROPRIÉTÉ

Type de bâtiment
Bureau
Année de construction
1900
Hauteur du bâtiment
3 étages
Taille du bâtiment
11 970 pi²
Classe d’immeuble
B
Superficie de plancher typique
3 990 pi²
Hauteur du plafond non finie
10’
Stationnement
25 places de stationnement surface

SÉLECTIONNER DES LOCATAIRES

  • ÉTAGE
  • NOM DU LOCATAIRE
  • SECTEUR
  • 2ᵉ
  • Tonacchio Spina & Compitello
  • Services professionnels, scientifiques et techniques
Walk Score®
Très pratique à pied (84)
Qu’est-ce qu’un Walk Score®, Transit Score® & Bike Score®?
Walk Score® mesure la distance de marche de toute adresse.
Transit Score® mesure l’accès aux transports en commun.
Bike Score® mesure l’expérience cycliste d’un lieu.
Qu’est-ce qu’un Walk Score®
, Transit Score® & Bike Score?
Walk Score® mesure la marche
de toute adresse. Transit Score®
mesure l’accès aux transports en commun. Bike Score®
mesure l’expérience cycliste d’un lieu.®
  • ID d’inscription: 37896420

  • Date de mise sur le marché: 2025-10-01

  • Dernière mise à jour:

  • Adresse: 54 Hudson St, Freehold, NJ 07728

Lien copié
Votre compte LoopNet a été créé !

Veuillez partager vos commentaires

Nous vous invitons à nous faire part de vos commentaires sur la façon dont nous pouvons améliorer LoopNet afin de mieux répondre à vos besoins.
X
{{ getErrorText(feedbackForm.starRating, "Ce notation") }}
255 Limite de caractères ({{ remainingChars() }} caractèrecaractères restantsur)
{{ getErrorText(feedbackForm.msg, "Ce notation") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.fname, "Ce prénom") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.lname, "Ce nom") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.phone, "Ce numéro de téléphone") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.phonex, "Cette extension de téléphone") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.email, "Cet email") }}