Votre courriel a été envoyé.
Certaines informations ont été traduites automatiquement.
FAITS SAILLANTS
- Position de premier plan sur la rue Baldwin au cœur du centre-ville de Bristol
- 15 minutes à pied de la gare de Temple Meads et à 10 minutes à pied de la gare routière de Bristol
- Les options de stationnement à proximité comprennent les centrales de la rue Queen Charlotte et de la rue Rupert, où nous offrons des tarifs de stationnement considérablement réduits.
- 2 minutes à pied du marché St Nicholas et à 5 minutes à pied de Cabot Circus
- De nombreux commerces, restaurants et installations de loisirs à la porte
- Prominent position on Baldwin Street in the heart of Bristol city centre
TOUS LES ESPACES DISPONIBLES(7)
Afficher les taux de location en
- ESPACE
- NB. DE PERSONNES
- TAILLE
- TAUX DE LOCATION
- UTILISATION DE L’ESPACE
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
-
Terme
-
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
-
Terme
-
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
-
Terme
-
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
-
Terme
-
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
-
Terme
-
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
-
Terme
-
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
-
Terme
-
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
| Espace | Nb. de personnes | Taille | Taux de location | Utilisation de l’espace |
| RDC | - | 561 à 980 pi² | Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande | Bureau |
| 1er étage | - | 106 à 4 423 pi² | Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande | Bureau |
| 2e étage | - | 106 à 4 423 pi² | Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande | Bureau |
| 3e étage | - | 106 à 4 423 pi² | Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande | Bureau |
| 4e étage | - | 106 à 4 423 pi² | Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande | Bureau |
| 5e étage | - | 106 à 4 423 pi² | Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande | Bureau |
| 6e étage | - | 106 à 4 423 pi² | Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande | Bureau |
RDC
| Nb. de personnes |
| - |
| Taille |
| 561 à 980 pi² |
| Terme |
| - |
| Taux de location |
| Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande |
| Utilisation de l’espace |
| Bureau |
1er étage
| Nb. de personnes |
| - |
| Taille |
| 106 à 4 423 pi² |
| Terme |
| - |
| Taux de location |
| Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande |
| Utilisation de l’espace |
| Bureau |
2e étage
| Nb. de personnes |
| - |
| Taille |
| 106 à 4 423 pi² |
| Terme |
| - |
| Taux de location |
| Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande |
| Utilisation de l’espace |
| Bureau |
3e étage
| Nb. de personnes |
| - |
| Taille |
| 106 à 4 423 pi² |
| Terme |
| - |
| Taux de location |
| Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande |
| Utilisation de l’espace |
| Bureau |
4e étage
| Nb. de personnes |
| - |
| Taille |
| 106 à 4 423 pi² |
| Terme |
| - |
| Taux de location |
| Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande |
| Utilisation de l’espace |
| Bureau |
5e étage
| Nb. de personnes |
| - |
| Taille |
| 106 à 4 423 pi² |
| Terme |
| - |
| Taux de location |
| Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande |
| Utilisation de l’espace |
| Bureau |
6e étage
| Nb. de personnes |
| - |
| Taille |
| 106 à 4 423 pi² |
| Terme |
| - |
| Taux de location |
| Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande |
| Utilisation de l’espace |
| Bureau |
RDC
| Nb. de personnes | - |
| Taille | 561 à 980 pi² |
| Terme | - |
| Taux de location | Sur demande |
| Utilisation de l’espace | Bureau |
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
1er étage
| Nb. de personnes | - |
| Taille | 106 à 4 423 pi² |
| Terme | - |
| Taux de location | Sur demande |
| Utilisation de l’espace | Bureau |
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
2e étage
| Nb. de personnes | - |
| Taille | 106 à 4 423 pi² |
| Terme | - |
| Taux de location | Sur demande |
| Utilisation de l’espace | Bureau |
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
3e étage
| Nb. de personnes | - |
| Taille | 106 à 4 423 pi² |
| Terme | - |
| Taux de location | Sur demande |
| Utilisation de l’espace | Bureau |
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
4e étage
| Nb. de personnes | - |
| Taille | 106 à 4 423 pi² |
| Terme | - |
| Taux de location | Sur demande |
| Utilisation de l’espace | Bureau |
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
5e étage
| Nb. de personnes | - |
| Taille | 106 à 4 423 pi² |
| Terme | - |
| Taux de location | Sur demande |
| Utilisation de l’espace | Bureau |
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
6e étage
| Nb. de personnes | - |
| Taille | 106 à 4 423 pi² |
| Terme | - |
| Taux de location | Sur demande |
| Utilisation de l’espace | Bureau |
Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)
- Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
- Bureaux partitionnés
- Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
- Aire de réception
- Cuisine
- Connectivité Wi-Fi
- Système de sécurité
- Plafond suspendu
- Lumière naturelle
- Entreposage de vélo
- Douches
- Toilettes communes
- Plan ouvert
- Option pour des conditions tout compris et flexibles
- Accueil principal doté d'un personnel
- Zones en petits groupes
- Salles de réunion réservables
- Cuisines avec consommables pour le thé et le café
- Douches et local à vélos
À PROPOS DE LA PROPRIÉTÉ
À Newminster House, un immeuble intelligemment rénové au cœur du centre-ville de Bristol, offrant une gamme de conditions contractuelles allant des baux conventionnels aux suites de bureaux gérées et avec services, qui sont disponibles selon des conditions flexibles et tout compris. Des bureaux et des salles de réunion de haute qualité avec un excellent service à la clientèle inclus en standard.
CARACTÉRISTIQUES ET COMMODITÉS
- Ligne d'autobus
- Cuisine
- Cote de rendement énergétique - C
- Chauffage central
- Toilettes communes
- Exposition directe à l'ascenseur
- Plan ouvert
- Bureaux partitionnés
- Câbles périphériques
- Douches
- Plafond suspendu
Présenté par
Baldwin St - Newminster House
Hmm, il semble y avoir eu une erreur lors de l’envoi de votre message. Veuillez réessayer.
Merci! Votre message a été envoyé.








