Partager cette annonce

Message

940 caractères restants

Hmm, il semble y avoir eu une erreur lors de l’envoi de votre message. Veuillez réessayer.

Votre courriel a été envoyé.

Toujours intéressé ?

Contactez le courtier pour plus d'informations sur cette propriété

Baldwin St - Newminster House Espace de cotravail disponible • Bristol BS1 1LT

Certaines informations ont été traduites automatiquement.

Enregistrez cette annonce !

Ajoutez cette annonce à vos favoris et recevez des notifications de changement de prix, de nouveaux médias, etc.

FAITS SAILLANTS

  • Position de premier plan sur la rue Baldwin au cœur du centre-ville de Bristol
  • 15 minutes à pied de la gare de Temple Meads et à 10 minutes à pied de la gare routière de Bristol
  • Les options de stationnement à proximité comprennent les centrales de la rue Queen Charlotte et de la rue Rupert, où nous offrons des tarifs de stationnement considérablement réduits.
  • 2 minutes à pied du marché St Nicholas et à 5 minutes à pied de Cabot Circus
  • De nombreux commerces, restaurants et installations de loisirs à la porte
  • Prominent position on Baldwin Street in the heart of Bristol city centre

TOUS LES ESPACES DISPONIBLES(7)

Afficher les taux de location en

  • ESPACE
  • NB. DE PERSONNES
  • TAILLE
  • TAUX DE LOCATION
  • UTILISATION DE L’ESPACE
  • RDC
  • -
  • 561 à 980 pi²
  • Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
  • Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Terme

    -

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos
  • 1er étage
  • -
  • 106 à 4 423 pi²
  • Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
  • Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Terme

    -

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos
  • 2e étage
  • -
  • 106 à 4 423 pi²
  • Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
  • Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Terme

    -

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos
  • 3e étage
  • -
  • 106 à 4 423 pi²
  • Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
  • Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Terme

    -

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos
  • 4e étage
  • -
  • 106 à 4 423 pi²
  • Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
  • Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Terme

    -

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos
  • 5e étage
  • -
  • 106 à 4 423 pi²
  • Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
  • Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Terme

    -

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos
  • 6e étage
  • -
  • 106 à 4 423 pi²
  • Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
  • Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Terme

    -

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos
Espace Nb. de personnes Taille Taux de location Utilisation de l’espace
RDC - 561 à 980 pi² Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande Bureau
1er étage - 106 à 4 423 pi² Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande Bureau
2e étage - 106 à 4 423 pi² Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande Bureau
3e étage - 106 à 4 423 pi² Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande Bureau
4e étage - 106 à 4 423 pi² Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande Bureau
5e étage - 106 à 4 423 pi² Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande Bureau
6e étage - 106 à 4 423 pi² Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande Bureau

RDC

Nb. de personnes
-
Taille
561 à 980 pi²
Terme
-
Taux de location
Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
Utilisation de l’espace
Bureau

1er étage

Nb. de personnes
-
Taille
106 à 4 423 pi²
Terme
-
Taux de location
Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
Utilisation de l’espace
Bureau

2e étage

Nb. de personnes
-
Taille
106 à 4 423 pi²
Terme
-
Taux de location
Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
Utilisation de l’espace
Bureau

3e étage

Nb. de personnes
-
Taille
106 à 4 423 pi²
Terme
-
Taux de location
Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
Utilisation de l’espace
Bureau

4e étage

Nb. de personnes
-
Taille
106 à 4 423 pi²
Terme
-
Taux de location
Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
Utilisation de l’espace
Bureau

5e étage

Nb. de personnes
-
Taille
106 à 4 423 pi²
Terme
-
Taux de location
Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
Utilisation de l’espace
Bureau

6e étage

Nb. de personnes
-
Taille
106 à 4 423 pi²
Terme
-
Taux de location
Sur demande Sur demande Sur demande Sur demande
Utilisation de l’espace
Bureau

RDC

Nb. de personnes -
Taille 561 à 980 pi²
Terme -
Taux de location Sur demande
Utilisation de l’espace Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos

1er étage

Nb. de personnes -
Taille 106 à 4 423 pi²
Terme -
Taux de location Sur demande
Utilisation de l’espace Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos

2e étage

Nb. de personnes -
Taille 106 à 4 423 pi²
Terme -
Taux de location Sur demande
Utilisation de l’espace Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos

3e étage

Nb. de personnes -
Taille 106 à 4 423 pi²
Terme -
Taux de location Sur demande
Utilisation de l’espace Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos

4e étage

Nb. de personnes -
Taille 106 à 4 423 pi²
Terme -
Taux de location Sur demande
Utilisation de l’espace Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos

5e étage

Nb. de personnes -
Taille 106 à 4 423 pi²
Terme -
Taux de location Sur demande
Utilisation de l’espace Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos

6e étage

Nb. de personnes -
Taille 106 à 4 423 pi²
Terme -
Taux de location Sur demande
Utilisation de l’espace Bureau

Office suites available on *ALL-INCLUSIVE, FLEXIBLE TERMS* in this smartly refurbished building in the heart of Bristol city centre. We offer high quality office and meeting facilities with excellent customer service as standard. Whatever your requirement - be it several months, a year or more, we provide a great working environment where you can settle straight in and focus on running your business. And if things change, no problem. You can scale up or down as your business needs evolve. All our office suites enjoy excellent natural light levels with large, openable windows. Room layouts are customisable to suit your preferred configuration and there is unlimited access to the Ground Floor break-out space. Our meeting rooms are equipped for videoconferencing and available for hire, with our centre team based on-site to ensure everything runs like clockwork. Our fixed monthly fee on managed and serviced office terms include all of the following: - Rent, rates & service charges - Utilities - Furniture - VOIP phone system - High speed fibre optic internet - Staffed main reception - Bookable meeting facilities - Break out area - Kitchen with tea & coffee consumables - Mail services - Cleaning - Security - Statutory compliance - Cycle storage - Showers - 24/7/365 access - Maintenance & building services - Insurance (building & Landlord contents)

  • Espace disponible auprès du fournisseur d’espace de travail partagé
  • Bureaux partitionnés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 27 518 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Cuisine
  • Connectivité Wi-Fi
  • Système de sécurité
  • Plafond suspendu
  • Lumière naturelle
  • Entreposage de vélo
  • Douches
  • Toilettes communes
  • Plan ouvert
  • Option pour des conditions tout compris et flexibles
  • Accueil principal doté d'un personnel
  • Zones en petits groupes
  • Salles de réunion réservables
  • Cuisines avec consommables pour le thé et le café
  • Douches et local à vélos

À PROPOS DE LA PROPRIÉTÉ

À Newminster House, un immeuble intelligemment rénové au cœur du centre-ville de Bristol, offrant une gamme de conditions contractuelles allant des baux conventionnels aux suites de bureaux gérées et avec services, qui sont disponibles selon des conditions flexibles et tout compris. Des bureaux et des salles de réunion de haute qualité avec un excellent service à la clientèle inclus en standard.

CARACTÉRISTIQUES ET COMMODITÉS

  • Ligne d'autobus
  • Cuisine
  • Cote de rendement énergétique - C
  • Chauffage central
  • Toilettes communes
  • Exposition directe à l'ascenseur
  • Plan ouvert
  • Bureaux partitionnés
  • Câbles périphériques
  • Douches
  • Plafond suspendu
  • ID d’inscription: 26573820

  • Date de mise sur le marché: 2022-09-07

  • Dernière mise à jour:

  • Adresse: Baldwin St, Bristol BS1 1LT

Lien copié
Votre compte LoopNet a été créé !

Veuillez partager vos commentaires

Nous vous invitons à nous faire part de vos commentaires sur la façon dont nous pouvons améliorer LoopNet afin de mieux répondre à vos besoins.
X
{{ getErrorText(feedbackForm.starRating, "Ce notation") }}
255 Limite de caractères ({{ remainingChars() }} caractèrecaractères restantsur)
{{ getErrorText(feedbackForm.msg, "Ce notation") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.fname, "Ce prénom") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.lname, "Ce nom") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.phone, "Ce numéro de téléphone") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.phonex, "Cette extension de téléphone") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.email, "Cet email") }}