Partager cette annonce

Message

941 caractères restants

Hmm, il semble y avoir eu une erreur lors de l’envoi de votre message. Veuillez réessayer.

Votre courriel a été envoyé.

Toujours intéressé ?

Communiquez avec les courtiers pour obtenir plus d’informations sur cette propriété

Exchange House St Cross Ln 398–2 605 pi² d'espace disponible • Bureau • Newport PO30 5BZ

Certaines informations ont été traduites automatiquement.

Enregistrez cette annonce !

Ajoutez cette annonce à vos favoris et recevez des notifications de changement de prix, de nouveaux médias, etc.

FAITS SAILLANTS

  • Situated in St Cross Lane, which is just off Crocker Street
  • Parking available on site by separate negotiation
  • Well-presented offices

TOUS LES ESPACES DISPONIBLES(3)

Afficher les taux de location en

  • ESPACE
  • TAILLE
  • TERME
  • TAUX DE LOCATION
  • UTILISATION DE L’ESPACE
  • ÉTAT
  • DISPONIBLE
  • RDC, ste 2a
  • 592 pi²
  • Négociable
  • 20,42 $ CAD/pi²/an 1,70 $ CAD/pi²/mois 12 090 $ CAD/an 1 007 $ CAD/mois
  • Bureau
  • construction partielle
  • Maintenant

Office 2a: Comprising four rooms in total offering some 592ft² (55m²) NIA, benefiting from shared welfare facilities within the main body of Exchange House. By way of a new commercial lease with, if appropriate, 3-yearly upward only rent reviews and otherwise terms by negotiation. The lease may be excluded from the security provisions of the Landlord & Tenant Act 1954, Part II, and will effectively be on a full repairing and insuring basis, covered where appropriate by the service charge. The tenant will also be liable for their proportional share of the overall building’s insurance premium. Rental guide: Office 2A - £6,500 p.a.x. + VAT.

  • Classe d’utilisation : E
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • 4 bureaux privés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 2 605 pi² d’espace adjacent.
  • Entreposage sécurisé
  • Cote de rendement énergétique - E
  • Conforme DDA
  • Meeting rooms
  • Kitchen facilities
  • Partiellement construit comme Bureau standard
  • Convient pour 2 à 5 personnes
  • Salles de conférence
  • Aire de réception
  • Lumière naturelle
  • Toilettes communes
  • Reception
  • Open-plan office space
  • RDC, ste 4
  • 398 pi²
  • Négociable
  • 23,36 $ CAD/pi²/an 1,95 $ CAD/pi²/mois 9 297 $ CAD/an 774,79 $ CAD/mois
  • Bureau
  • construction partielle
  • Maintenant

Office 4: Comprising a reception area plus three offices, offering some 398ft² (37m²) NIA, benefiting from shared welfare facilities. By way of a new commercial lease with, if appropriate, 3-yearly upward only rent reviews and otherwise terms by negotiation. The lease may be excluded from the security provisions of the Landlord & Tenant Act 1954, Part II, and will effectively be on a full repairing and insuring basis, covered where appropriate by the service charge. The tenant will also be liable for their proportional share of the overall building’s insurance premium. Rental guide: Office 4 - £5,000 p.a.x. + VAT.

  • Classe d’utilisation : E
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • 3 bureaux privés
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 2 605 pi² d’espace adjacent.
  • Entreposage sécurisé
  • Toilettes communes
  • Reception
  • Open-plan office space
  • Partiellement construit comme Bureau standard
  • Convient pour 1 à 4 personnes
  • Salles de conférence
  • Aire de réception
  • Lumière naturelle
  • Conforme DDA
  • Meeting rooms
  • Kitchen facilities
  • RDC, ste 7
  • 1 615 pi²
  • Négociable
  • 25,33 $ CAD/pi²/an 2,11 $ CAD/pi²/mois 40 911 $ CAD/an 3 409 $ CAD/mois
  • Bureau
  • construction partielle
  • Maintenant

Office 7: Overall, offering some 1,615ft² (150m²) net internal area, comprising a reception, three meeting rooms/offices, and an open-plan office space, plus its own kitchen and WC facilities. Office 7 could suit subdivision into two units, one comprising the reception, two offices and WC facilities, with access to shared kitchen facilities, and the other comprising the open-plan office, a private office and the kitchen facilities, with access to shared WC facilities elsewhere in the building. Each office’s rental would then be calculated at £11,000 p.a.x. + VAT. By way of a new commercial lease with, if appropriate, 3-yearly upward only rent reviews and otherwise terms by negotiation. The lease may be excluded from the security provisions of the Landlord & Tenant Act 1954, Part II, and will effectively be on a full repairing and insuring basis, covered where appropriate by the service charge. The tenant will also be liable for their proportional share of the overall building’s insurance premium. Rental guide: Office 7 – £22,000 p.a.x. + VAT for the whole.

  • Classe d’utilisation : E
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • Salles de conférence
  • Aire de réception
  • Lumière naturelle
  • Toilettes communes
  • Reception
  • Open-plan office space
  • Partiellement construit comme Bureau standard
  • Convient pour 5 à 13 personnes
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 2 605 pi² d’espace adjacent.
  • Entreposage sécurisé
  • Cote de rendement énergétique - D
  • Conforme DDA
  • Meeting rooms
  • Kitchen facilities
Espace Taille Terme Taux de location Utilisation de l’espace État Disponible
RDC, ste 2a 592 pi² Négociable 20,42 $ CAD/pi²/an 1,70 $ CAD/pi²/mois 12 090 $ CAD/an 1 007 $ CAD/mois Bureau construction partielle Maintenant
RDC, ste 4 398 pi² Négociable 23,36 $ CAD/pi²/an 1,95 $ CAD/pi²/mois 9 297 $ CAD/an 774,79 $ CAD/mois Bureau construction partielle Maintenant
RDC, ste 7 1 615 pi² Négociable 25,33 $ CAD/pi²/an 2,11 $ CAD/pi²/mois 40 911 $ CAD/an 3 409 $ CAD/mois Bureau construction partielle Maintenant

RDC, ste 2a

Taille
592 pi²
Terme
Négociable
Taux de location
20,42 $ CAD/pi²/an 1,70 $ CAD/pi²/mois 12 090 $ CAD/an 1 007 $ CAD/mois
Utilisation de l’espace
Bureau
État
construction partielle
Disponible
Maintenant

RDC, ste 4

Taille
398 pi²
Terme
Négociable
Taux de location
23,36 $ CAD/pi²/an 1,95 $ CAD/pi²/mois 9 297 $ CAD/an 774,79 $ CAD/mois
Utilisation de l’espace
Bureau
État
construction partielle
Disponible
Maintenant

RDC, ste 7

Taille
1 615 pi²
Terme
Négociable
Taux de location
25,33 $ CAD/pi²/an 2,11 $ CAD/pi²/mois 40 911 $ CAD/an 3 409 $ CAD/mois
Utilisation de l’espace
Bureau
État
construction partielle
Disponible
Maintenant

RDC, ste 2a

Taille 592 pi²
Terme Négociable
Taux de location 20,42 $ CAD/pi²/an
Utilisation de l’espace Bureau
État construction partielle
Disponible Maintenant

Office 2a: Comprising four rooms in total offering some 592ft² (55m²) NIA, benefiting from shared welfare facilities within the main body of Exchange House. By way of a new commercial lease with, if appropriate, 3-yearly upward only rent reviews and otherwise terms by negotiation. The lease may be excluded from the security provisions of the Landlord & Tenant Act 1954, Part II, and will effectively be on a full repairing and insuring basis, covered where appropriate by the service charge. The tenant will also be liable for their proportional share of the overall building’s insurance premium. Rental guide: Office 2A - £6,500 p.a.x. + VAT.

  • Classe d’utilisation : E
  • Partiellement construit comme Bureau standard
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • Convient pour 2 à 5 personnes
  • 4 bureaux privés
  • Salles de conférence
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 2 605 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Entreposage sécurisé
  • Lumière naturelle
  • Cote de rendement énergétique - E
  • Toilettes communes
  • Conforme DDA
  • Reception
  • Meeting rooms
  • Open-plan office space
  • Kitchen facilities

RDC, ste 4

Taille 398 pi²
Terme Négociable
Taux de location 23,36 $ CAD/pi²/an
Utilisation de l’espace Bureau
État construction partielle
Disponible Maintenant

Office 4: Comprising a reception area plus three offices, offering some 398ft² (37m²) NIA, benefiting from shared welfare facilities. By way of a new commercial lease with, if appropriate, 3-yearly upward only rent reviews and otherwise terms by negotiation. The lease may be excluded from the security provisions of the Landlord & Tenant Act 1954, Part II, and will effectively be on a full repairing and insuring basis, covered where appropriate by the service charge. The tenant will also be liable for their proportional share of the overall building’s insurance premium. Rental guide: Office 4 - £5,000 p.a.x. + VAT.

  • Classe d’utilisation : E
  • Partiellement construit comme Bureau standard
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • Convient pour 1 à 4 personnes
  • 3 bureaux privés
  • Salles de conférence
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 2 605 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Entreposage sécurisé
  • Lumière naturelle
  • Toilettes communes
  • Conforme DDA
  • Reception
  • Meeting rooms
  • Open-plan office space
  • Kitchen facilities

RDC, ste 7

Taille 1 615 pi²
Terme Négociable
Taux de location 25,33 $ CAD/pi²/an
Utilisation de l’espace Bureau
État construction partielle
Disponible Maintenant

Office 7: Overall, offering some 1,615ft² (150m²) net internal area, comprising a reception, three meeting rooms/offices, and an open-plan office space, plus its own kitchen and WC facilities. Office 7 could suit subdivision into two units, one comprising the reception, two offices and WC facilities, with access to shared kitchen facilities, and the other comprising the open-plan office, a private office and the kitchen facilities, with access to shared WC facilities elsewhere in the building. Each office’s rental would then be calculated at £11,000 p.a.x. + VAT. By way of a new commercial lease with, if appropriate, 3-yearly upward only rent reviews and otherwise terms by negotiation. The lease may be excluded from the security provisions of the Landlord & Tenant Act 1954, Part II, and will effectively be on a full repairing and insuring basis, covered where appropriate by the service charge. The tenant will also be liable for their proportional share of the overall building’s insurance premium. Rental guide: Office 7 – £22,000 p.a.x. + VAT for the whole.

  • Classe d’utilisation : E
  • Partiellement construit comme Bureau standard
  • Disposition du plan d’étage ouverte en général
  • Convient pour 5 à 13 personnes
  • Salles de conférence
  • Peut être associé à un ou plusieurs espaces supplémentaires pour obtenir jusqu’à 2 605 pi² d’espace adjacent.
  • Aire de réception
  • Entreposage sécurisé
  • Lumière naturelle
  • Cote de rendement énergétique - D
  • Toilettes communes
  • Conforme DDA
  • Reception
  • Meeting rooms
  • Open-plan office space
  • Kitchen facilities

APERÇU DE LA PROPRIÉTÉ

Exchange House is situated in St Cross Lane, which is just off Crocker Street, in turn just to the north of the main retail centre of Newport, the Island’s county town and administrative centre. The offices are well-presented and are in the most part DDA compliant and are convenient to all local facilities. There is a choice available of office units to suit a variety of tenants, from start-ups to larger operations, and with parking available on site by separate negotiation.

  • Cote de rendement énergétique - D

FAITS SUR LA PROPRIÉTÉ

Type de bâtiment
Bureau
Année de construction
1979
Hauteur du bâtiment
2 étages
Taille du bâtiment
9 914 pi²
Classe d’immeuble
B
Superficie de plancher typique
4 957 pi²

SÉLECTIONNER DES LOCATAIRES

  • ÉTAGE
  • NOM DU LOCATAIRE
  • SECTEUR
  • Inconnu
  • A F S Properties Limited
  • Immobilier
  • 1ᵉʳ
  • Bright Brown Ltd
  • Services professionnels, scientifiques et techniques
  • REZ-DE-CHAUSSÉE
  • Citizens Advice Bureau
  • Services
  • Inconnu
  • Dane Electronics Limited
  • Fabrication
  • Inconnu
  • Diamond Isle Appliances
  • Services
  • Inconnu
  • Garbetts Chartered Accountants
  • Services professionnels, scientifiques et techniques
  • REZ-DE-CHAUSSÉE
  • Hcr Recruitment
  • Services
  • REZ-DE-CHAUSSÉE
  • Home Start
  • Services
  • REZ-DE-CHAUSSÉE
  • Peter Hughes Accountant
  • Services professionnels, scientifiques et techniques
  • Multiple
  • Reseaulutions Ltd
  • Transport et entreposage
  • ID d’inscription: 37858179

  • Date de mise sur le marché: 2025-09-28

  • Dernière mise à jour:

  • Adresse: St Cross Ln, Newport PO30 5BZ

Lien copié
Votre compte LoopNet a été créé !

Veuillez partager vos commentaires

Nous vous invitons à nous faire part de vos commentaires sur la façon dont nous pouvons améliorer LoopNet afin de mieux répondre à vos besoins.
X
{{ getErrorText(feedbackForm.starRating, "Ce notation") }}
255 Limite de caractères ({{ remainingChars() }} caractèrecaractères restantsur)
{{ getErrorText(feedbackForm.msg, "Ce notation") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.fname, "Ce prénom") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.lname, "Ce nom") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.phone, "Ce numéro de téléphone") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.phonex, "Cette extension de téléphone") }}
{{ getErrorText(feedbackForm.email, "Cet email") }}